Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


zondag 27 oktober 2013

Blauw met een rood randje

Eerder deze week was de zus jarig. Vandaag is het feest en feestjes vragen om cadeautjes. Naast een cool (gekocht) whiteboard maakte ik zelf ook een hoesje voor de nieuwe gsm van de zus. Qua kleur en model kreeg ik volledig carte blanche. En aangezien de zus niet zo van fel houdt, hield ik het sober in blauw met bloemetjes. 


Zelf ben ik echter iets minder voor sober, zeker als het op gsm-hoesjes aankomt. Daarom gaf ik het jasje toch een klein rood randje voor wat extra pit. Inspiratie voor de uitvoering kreeg ik hier. Ik voegde enkel nog een extra vakje toe achteraan voor het wegbergen van een identiteitskaart of wat centjes. Deed ik vroeger bij mijn eigen hoesje ook en ik ben daar supertevreden van. Op het even vergeten van het keergat (zoals gewoonlijk) na, ging het maken heel erg vlot. Hopelijk is de zus er blij mee !

De bloemetjesstof kocht ik ooit eens op een stoffenspektakel.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten