Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


maandag 26 mei 2014

Foto Challenge 21/52

Er is iemand die denkt dat mijn dorp zich in ondoordringbaar gebied bevindt...


Ik kan u zeggen, ergens halfweg tussen Brussel en Gent heb ik daar toch mijn bedenkingen bij...

Hoe gaat het verder met jullie? Hier is het wat stil hé op de blog? Ik weet het, maar dat komt omdat er nog steeds geen echt afgewerkte projecten zijn waar ik kan over vertellen. Voor de trouwe lezers: met het bewandelen van die denkpistes vanuit mijn zetel gaat het echter wel prima. De mentale gezondheid gaat erop vooruit, de fysieke omzetting laat nog steeds wat op zich wachten. Te veel te doen, te veel te doen,... :-)

2 opmerkingen:

  1. Hier in Asse is er ook iemand die dat denkt. Maar hij/zij koos voor de zwarte versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet nooit dat het daar opeens begint te overstromen hé... De gletsjers zijn aan het afsmelten en zo... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen