Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


woensdag 23 oktober 2013

Whoe... Wat een dag !

Amai. Ben blij dat ik zit. 
Vanmiddag nog eens aan de kuis gegaan. Zoals jullie nog wel zullen merken op deze blog (want het is sterker dan mezelf): ik praat vaak over het feit dat ik ga kuisen of zou willen kuisen. Schoonmaken is echter niet één van mijn favoriete bezigheden. Op zich heb ik er niets tegen, maar pakweg elke 20 minuten ben ik toch wel aan pauze toe. Waardoor iets dat eigenlijk niet zóveel werk is toch een hele tijd kan aanslepen... Dus ja, er wordt meer over gesproken dan effectief tijd aan gespendeerd. Maar goed. Vandaag ben ik wel blij met het resultaat. Toch redelijk wat venstertjes gekuist, het toilet onder handen genomen en wat deuren afgewassen. 
Vanavond dus tijd voor iets anders... Mijn eerste bloemschikles. Ben benieuwd !



En naar wekelijkse gewoonte bij deze ook nog wat werk uit de tekenacademie. Zoals jullie zien gaat schilderen me duidelijk beter af dan tekenen. :-)

3 opmerkingen:

  1. Die onderste vind ik wel mooi, is het een abstract werk of moet je er iets in zien? :-) Ik zie het silhouet van een vogel in het wit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een abstracte vogel... dat zou kunnen. :-) Wie weet !

      Verwijderen
  2. Heel herkenbaar dat kuisen. Soms denken mensen dat ik niets anders doe, terwijl ik er meer over zeur, zaag en zeg dat ik het ga doen dan dat ik er effectief mee bezig ben.

    BeantwoordenVerwijderen