Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


dinsdag 26 november 2013

Af te vinken op het te bezoeken-lijstje

Met mensen van deze blog bezocht ik zondag het Red Star Line-museum in Antwerpen. Qua museum een absolute aanrader voor wie wel graag eens een museum bezoekt. De tentoonstelling is goed opgebouwd en de ruimtes zijn zeer aangenaam. Geen donkere warme zalen maar licht en luchtige ruimtes. Bovendien slaagt het museum erin je mee te nemen in een verhaal van vroeger en zo je kijk op migratie (ook nu) verder te nuanceren.
Daarna bezochten we dit gebouw:
Een kleine schande, maar ik zag het MAS nog nooit eerder in het echt. Bij deze...
Tegen dat we boven kwamen was het donker, maar ja, Antwerpen by night is ook niet mis.
De volgende activiteit van Op ons eentje is op 22 december. Ik zal er in alle geval bij zijn ! En hopelijk nog veel andere singles samen met mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten