Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


maandag 1 december 2014

Moeilijke selectie...

Jullie weten dat ik op reis ging. Ik ging, net als vorig jaar, op reis met Joker.

En bij Joker-reizen hoort ook een foto-wedstrijd.
Dit zijn mijn inzendingen voor dit jaar:

 
Veel onderweg met de auto, maar wel prachtige landschappen en luchten.
 
Een klassieke foto van de kloof van Ronda, maar ik vind hem wel fijner met wat mensen erbij in de compositie.
 
 

Granada en (uitzicht vanuit) het Alhambra. Toch wel één van de hoogtepunten van de reis.

 

Superleuke nieuwe vriendengroep.

Een beeld in het Alhambra. Ik vond het er prachtig.

De laatste foto liet ik ook afdrukken + ik maakte er een tekening van.
Mijn blog dus zeker blijven volgen als je benieuwd bent...

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd (van nature) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de onderste zeer mooi, zowel qua compositie als kleuren. De voorlaatste lijkt me een heel goede foto voor in een reisbrochure van Joker. Fotografie zou je goed liggen, denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken niet zoveel van al die functies van fototoestellen. Denk niet dat ik er voldoende geduld zou voor hebben.

      Verwijderen