Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


dinsdag 31 december 2013

de zelfgemaakte nieuwjaarscadeau's

Nog heel even en het is weer cadeautjestijd. Dit jaar hield ik het realistisch en maakte ik slechts twee cadeau's zelf:

Nummer 1:
Recept 10 uit Zo Geknipt !.
Voor mijn grootmoeder. Handig om in haar handtas bij te hebben (hoop ik). 


En ja, voor je grootmoeder... dan mag dat gerust met een gouden knoopje hé. Stof kocht ik op het stoffenspektakel. U ziet het zeker nog verschijnen want wegens een groots plan (dat niet zal uitgevoerd worden) heb ik er ongeveer 2,5 meter van gekocht. Gelukkig vind ik het wel een zeer mooi stofje....


 









Nummer 2 is voor de zus en schoonbroer. In 2012 verhuisden deze naar hun eigen stek en stilaan beginnen ze daar nu toch wel aan verdere inrichting te denken. (Ik weet het, wat mij betreft duurt dat lang, maar ja, niet iedereen kan mijn passie voor inrichting delen hé...).
Al van bij de verhuis werd beslist dat de kleuraccenten rood-geel-blauw zouden zijn. Vorig jaar kregen ze dan ook dit zelfgeschilderd werk van mij cadeau: 


 Dit jaar maakte ik bijpassende kussens. 


Ik volgde deze tutorial. Mét paspel en rits. En ik moet zeggen... dat was mijn allereerste rits ooit ! De paspels werden uit dezelfde stof gemaakt. Zus en schoonbroer houden eerder van eenvoudig, dus ik hoop dat ze er blij mee zijn.
En voor wie de afwerking van de rits wil zien...



Best wel goed gelukt hé?

En dan tenslotte is er nog een cadeautje nummer 3. Niet zelfgekocht, niet zelfgemaakt, maar gisteren zelf aangevraagd en vandaag al in de bus gevonden...


Eén van de eerste dingen die ik in het nieuwe jaar zal doen is dus ongetwijfeld: een nieuwe vakantie uitkiezen. Hip hoi !

En met dit laatste bericht van 2013 wil ik jullie natuurlijk ook het allerbeste wensen voor 2014. Wat u maar wil... Ook een mooie reis, een goede gezondheid, een nieuw (of oud) goed lief, veel creatief plezier, ...

Vul zelf maar in !

Prettige feesten !
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten