Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


zondag 27 juli 2014

Een doordeweeks feestje

Een tijdje geleden was ik jarig (maar daar staat niets over op de blog) en werd ik tante (daarover schreef ik hier en hier). Gezien de drukke agenda van mijn vrienden (en ook een beetje van mezelf) leek het samenkomen voor een feestje quasi onmogelijk. Er is altijd wel iemand op vakantie, er wordt getrouwd, ik heb een babyborrel,... (over dit alles leest u later misschien ook nog wel eens iets).

 
















En dus dacht ik, waarom eens niet gewoon een feestje in de week? Of je nu gaat werken of niet, in de zomer is iedereen toch alle dagen een beetje in vakantiestemming. En zo geschiedde... Het bleek bovendien een goed plan, bijna iedereen was vrij die woensdagavond... Hip hoi !

 

Ik moet zeggen, het was een heel erg gezellige avond. Zelf was ik ook heel erg tevreden van de tafeldecoratie. Voor velen is dit niet zo belangrijk, maar ik heb me toch heel erg geamuseerd bij de voorbereiding ook.
De pompons werden gemaakt volgens deze tutorial, maar dan met servetten. Als ik een tip mag geven bij het maken van pompons met servetten: maak je pompons niet te groot en/of haal je servetten niet té veel uit elkaar, want dan gaan je pompons slap hangen... Kijk maar naar die oranje op de foto... :-)

Maar ja, zeker voor herhaling vatbaar dus !

2 opmerkingen: