Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


zaterdag 5 juli 2014

Wat duurt het wachten lang...

Hier vertelde ik al dat ik binnenkort tante word. Ondertussen zijn we dik twee weken verder en is het nog steeds 'binnenkort word ik tante'. De uitgerekende datum was twee dagen geleden, dus echt lang kan het niet meer duren.

In afwachting knutselde ik nog maar wat verder...


Ik kocht de kleinst beschikbare maat voor de baby (al lijkt me dat gigantisch groot voor een pasgeborene) en de huidige maat van mijn neefje (opgevraagd bij de mama, al lijkt me dat wel misschien al net iets te klein).

De rest van het cadeau toon ik jullie als de baby er effectief is. Voorlopig is het nog even wachten op de naam om te kunnen afwerken.

Spannend !!!
 

2 opmerkingen:

  1. ooh spannend en wat een fantastische cadeautjes!
    Alvast dikke proficiat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ondertussen is de baby geboren. Straks nog even afwerken en fotograferen en dan kan ik mijn maaksels morgen met jullie delen...

    BeantwoordenVerwijderen