Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


zondag 15 december 2013

Laat je maar eens goed gaan - deel 2 en 3


Deel 2... 
Aan mijn deur hangt een eenvoudige zelfgemaakte krans met eucalyptus uit eigen tuin.
Ik vind hem mooi. :-)


Deel 3...
Was moeilijk om te fotograferen... Een kerstslinger voor extra sfeer. 
Ik maakte hem met kerstballen en decoratie die ik eerder al had.
- sterren vorig jaar door de mama gehaakt (ik heb te weinig geduld :-))
- vilten kerstballetjes 
- gekochte decoratie allerhande


Het meest fier ben ik echter op de papieren sterren. Die zijn nieuw dit jaar. De patronen vond ik bij haar. Vakje 5, tot hiertoe mijn favoriete vakje op de Samenspinsels Adventskalender 2013. Ster 1 nam ik vrijwel compleet over. Bij ster 2 ging ik al wat vrijer te werk. En bij ster 3 bleef maar de helft van het oorspronkelijke patroon overeind. Ik hoop dat ze dat niet erg vindt...


Voor wie zelf ook aan de slag wil met haar fijne patronen heb ik misschien nog een tip... Bij ster 2 en 3 kleurde ik voor en achterzijde verschillend in. Dit geeft een mooie schakering in kleur als je tegenlicht kijkt. 





Hopelijk hebben jullie even veel plezier aan het kerstversieren dan ik ! 




1 opmerking:

  1. Oooo wat zijn ze mooi geworden! En dat je er helemaal je eigen draai aan hebt gegeven vind ik niet erg; sterker nog, dat vind ik juist heel bijzonder! Mooi hoe mijn idee zo weer heel anders is vormgegeven. En wat staan ze prachtig tussen alle andere decoraties!

    BeantwoordenVerwijderen