Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


zaterdag 29 maart 2014

Maart - Mini-give away...

Amai seg. Wat gaat de tijd nu echt wel snel. Ook maart is al voorbij. En het lijkt daarbij zelfs al zomer. Hopelijk genieten jullie daar evenveel van als ik...

Maar goed: de orde van de dag: de maandelijkse mini - give away.



Voor maart ging ik voor iets dat ik vroeger al eerder online zag verschijnen, maar waar ik tot hiertoe nog nooit werk van maakte. Dus was deze give away een goede gelegenheid en ging ik aan de slag. Ik startte met het maken van een reeks atlas-enveloppes. Een stuk of 10 daarvan doe ik in een pakketje voor één van jullie.

Wat moet je doen om te winnen?
Laat hieronder een bericht achter met daarin naar wie jij eens een onverwachte brief of kaartje zou willen schrijven en waarom.
(Of je het na winst dan ook effectief doet, dat laat ik geheel aan jullie over.)

Veel succes !

De winnaar wordt dinsdag 1 april bekendgemaakt. Meedoen kan tot een uur of acht 's avonds. (ik ben zo geen voorstander van zeer precieze uur-afspraken. :-))

2 opmerkingen:

  1. Naar Suzanne van de Eijnden. Zij was vroeger mijn penvriendin. Ik leerde haar kennen op vakantie in Frankrijk. Een paar jaar lang zagen we elkaar op diezelfde camping en gedurende het hele jaar schreven we elkaar brieven. Totdat één van ons niet meer naar die camping ging. We zagen elkaar niet meer, maar hebben nog heel lang geschreven. Ik ben nog een keer bij haar wezen logeren en zij ook bij mij. Ze woonde in Pijnacker. Ik ken haar hele adres nog uit mijn hoofd, inclusief postcode. Misschien moet ik een keer een kaartje naar dat adres sturen? Wie weet wonen haar ouders er nog of weten de huidige bewoners waar ze naartoe zijn verhuisd. Wat zou het leuk zijn om haar weer eens een brief te sturen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naar mijn tante in Wenen, een mooie brief in een atlas envelop lijkt mij helemaal perfect voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen