Laat je een berichtje achter? Dat vind ik zeer fijn...


vrijdag 28 maart 2014

Mijn tuin(tje) in maart...

Met de geraniums werd het maar niets...
De beestjes in de radio zitten er nog steeds...

Toch ben ik heel tevreden met hoe mijn tuin en terras er op dit moment bijliggen. 

Van de tuin een topper maken is dit jaar een doel. Hij is niet groot en toch wil ik er grootse dingen verwezenlijken.   
De kruidentuin zal verder aangevuld worden met laurier, basilicum,.... Ook selder en dille staan op het must-have lijstje. 

 

Momenteel is het de beurt aan de tulpen om te schitteren. Ook enkele andere planten / bloemen staan fijn in bloei.

De frambozen doen het goed. Duimen dat de kleine aardbeitjes, stekelbezen en braambessen zullen volgen... Momenteel zijn die nog geen foto waardig... :-)













Wat voorjaarsplantjes om de lente-sfeer extra kracht bij te zetten...


En de hoop om waar nu nog een deel tulpen staan, toch een kleine moestuin uit de grond te stampen...


 Een beeld van het omgetoverde terras toon ik later eens...

9 opmerkingen:

  1. Leuke tuin!
    Eentje om in te genieten :)
    Leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke en rustgevende tuin. Trekken de nestkasten vogels aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het kastje tegen de witte muur hebben vorig jaar meesjes gewoond. Voor dit jaar moet ik het nog schoonmaken. Het andere kastje is verkeerd geörienteerd, daar heeft nog nooit een vogeltje in gewoond. Ik plan het om te bouwen naar een bijen-huisje.

      Verwijderen
  3. Ziet er mij een super gezellig tuintje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne plek! Je plantjes doen het goed! Een moestuin is wel erg leuk ja, als ik ooit een tuin heb doe ik dat als eerst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst afwachten of er iets gaat groeien hé. Veel zon is er namelijk niet...

      Verwijderen